TechTeacher

Τεχνολογία με απλά λόγια για δασκάλους και άλλους

Αγορές

Φθηνά ταξίδια και διακοπές στο ίντερνετ

Αν και η έννοια της λέξης «διακοπή» είναι παύση, σταμάτημα, την περίοδο της διακοπής της εργασίας τους, της άδειας τους δηλαδή, οι περισσότεροι, αντί να τη χρησιμοποιήσουν σαν ευκαιρία ηρεμίας, χαλάρωσης και  ξεκούρασης, προσπαθούν να ζήσουν όσο πιο έντονα γίνεται, με συνεχείς εξόδους και εκδρομές, καταλήγοντας στο τέλος να επιστρέφουν πιο κουρασμένοι και αγχωμένοι από πριν. Ένας από τους κυριότερους λόγους του άγχους είναι ο οικονομικός, γι’ αυτό προσπαθήσαμε να τον περιορίσουμε, κάνοντας χρήση των παρακάτω προσφορών και τρόπων για φθηνότερα εισιτήρια και διακοπές:

Προγράμματα επιβράβευσης

Σχεδόν όλες οι ακτοπλοϊκές και αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν προγράμματα επιβράβευσης στους πελάτες τους. Αυτά έχουν τη μορφή κυρίως δωρεάν εισιτηρίων, τα οποία δικαιούνται όσοι συμπληρώσουν κάποιο αριθμό μιλίων (κάρτες Bonus Miles, Seasmiles, Smart Bonus, Bonus Club κ.α.), ταξιδεύοντας συχνά με τα πλοία ή τα αεροπλάνα της εταιρείας.

Προσφορές ακτοπλοϊκών εταιρειών

Διατίθενται επίσης και πολλές μόνιμες ή εποχιακές προσφορές όπως εκπτώσεις για συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες (φοιτητές, πολύτεκνοι, κ.α.), σε οικογένειες ή δωρεάν εισιτήρια για επιστροφή από νησιά, κ.α. Λεπτομέρειες για αυτές στα σάιτς των εταιρειών και στην ενότητα Προσφορές ή κάτι ανάλογο. Ενδεικτικά για την Minoan Lines, τη Hellenic Seaways, την ΑΝΕΚ.

Προσφορές εταιρειών τηλεφωνίας

Οι εταιρείες τηλεφωνίας προσφέρουν εκπτώσεις για πολλά άλλα είδη αγορών στους συνδρομητές τους. Κάποιες αφορούν και εισιτήρια ακτοπλοϊκά και αεροπορικά και μπορεί να φτάνουν ως και 50%. Αυτές τις προσφορές των εταιρειών τηλεφωνίας για  εκπτώσεις στα εισιτήρια των διακοπών, μπορούμε να τις βρούμε:

  • Για την Cosmote, είτε μέσω της εφαρμογής MyCOSMOTE είτε μέσω του σάιτ  COSMOTE DEALS for YOU.
  • Για την Vodafone, είτε μέσω της εφαρμογής  My Vodafone είτε μέσω του σάιτ  Vodafone Thank you.

Καλό λοιπόν είναι πριν οργανώσουμε το ταξίδι μας να ελέγχουμε τα σάιτς των εταιρειών για τέτοιες προσφορές, που μπορεί να μας ταιριάζουν.

Σάιτς αναζήτησης ξενοδοχείων

Όλοι πια γνωρίζουν την Booking.com, οποία είναι μια μηχανή αναζήτησης καταλυμάτων, για όλο τον κόσμο. Σ’ αυτήν βάζουμε το μέρος και τις ημερομηνίες για τα οποία ενδιαφερόμαστε και μας εμφανίζει τα διαθέσιμα καταλύματα με τιμές, χάρτη, φωτογραφίες, κριτικές, παροχές. Υπάρχουν και άλλες TripAdvisor, Hotels.com, HotelsCombined και βέβαια μέσω της Google, κάνοντας αναζήτηση π.χ. για «ξενοδοχεία στην Κρήτη».

Φιλτράρισμα αποτελεσμάτων

Οι μηχανές αναζήτησης ξενοδοχείων και δωματίων στο ίντερνετ εμφανίζουν τα αποτελέσματα ανάλογα με τα δικά τους συμφέροντα (ανάλογα δηλαδή με τα ποσοστά των προμηθειών τους). Εμείς θα πρέπει να επιλέξουμε την ταξινόμηση ανάλογα με τις τιμές (για να εξετάσουμε τις φθηνότερες) ή με τα σχόλια των πελατών (για να αποφύγουμε τυχόν προβλήματα). Θα πρέπει επίσης να φιλτράρουμε τα αποτελέσματα ανάλογα με τις παροχές και τις προτιμήσεις μας (πρωινό, πισίνα, σε κεντρικό σημείο, κ.α.).

Σάιτς σύγκρισης τιμών

Αντί να κλείνουμε τα ταξίδια ή τις διακοπές από τα σάιτς των αεροπορικών εταιρειών, τα σάιτς έκδοσης εισιτηρίων ή σάιτς αναζήτησης και κράτησης ξενοδοχείων (σαν το Booking.com), ψάχνουμε για τις καλύτερες τιμές σε σάιτς σύγκρισης τιμών, όπως το:

Skyscanner  

Η Skyscanner συγκρίνει δωρεάν τιμές για αεροπορικά εισιτήρια, ξενοδοχεία και ενοικίαση αυτοκινήτου. Βοηθάει να βρούμε τα φθηνότερα εισιτήρια για όλες τις αεροπορικές εταιρείες και όλους τους προορισμούς δείχνοντάς μας όλες τις επιλογές.

Trivago

Η Trivago ισχυρίζεται ότι είναι ο μεγαλύτερος δικτυακός τόπος αναζήτησης ξενοδοχείων σε παγκόσμιο επίπεδο, συγκρίνοντας τιμές από πάνω από 1 εκατομμύριο ξενοδοχεία και περισσότερα από 250 σάιτς κρατήσεων παγκοσμίως. Το εργαλείο αναζήτησης του Trivago σαρώνει όλα αυτά τα σάιτς για τιμές, διαθεσιμότητα, εικόνες και κριτικές μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.  Όταν οι χρήστες επιλέγουν ξενοδοχείο και τιμή, μεταφέρονται στη σελίδα της μηχανής αναζήτησης για να ολοκληρώσουν την κράτηση.

Last minute

Αν μπορούμε να περιμένουμε και δεν μας νοιάζει τόσο το χρονικό διάστημα, το ξενοδοχείο ή η περιοχή, (κι αν είμαστε μόνοι μας ή αν αυτοί που θα έρθουν μαζί μας δεν διαμαρτύρονται πολύ) ψάχνουμε για δωμάτια τελευταίας στιγμής. Οι ιδιοκτήτες καταλυμάτων σχεδόν πάντα προσφέρουν έως και 70% έκπτωση στις κανονικές τιμές όταν προσπαθούν να γεμίσουν τα δωμάτιά τους την τελευταία στιγμή. Προσοχή όμως, γιατί σε περιόδους μεγάλης ζήτησης οι τιμές της τελευταίας στιγμής θα είναι αυξημένες.

Early booking

Εκπτώσεις μπορούμε να πετύχουμε και με τον αντίθετο τρόπο, κλείνοντας τα εισιτήρια και τα καταλύματα πολλούς μήνες πριν, αν βέβαια είμαστε απόλυτα σίγουροι για τις ημερομηνίες. Συνήθως οι τιμές στα αεροπορικά εισιτήρια τείνουν να είναι στο χαμηλότερο τους, περίπου 50-60 ημέρες πριν από την αναχώρηση.

Off season

Ένας άλλος τρόπος επίσης για φτηνές διακοπές, αλλά και καλύτερη εξυπηρέτηση, είναι να πάμε σε εποχή που δεν υπάρχει ζήτηση, δηλαδή Απρίλιο-Μάιο ή Σεπτέμβριο-Οκτώβριο σε νησιά και  Νοέμβριο ή Μάρτιο σε χειμερινούς προορισμούς.

Ο απόλυτος βέβαια τρόπος για τις πιο οικονομικές διακοπές είναι να μην πάμε πουθενά και να χαλαρώσουμε στο σπίτι μας και στην άδεια και πιο ανθρώπινη πόλη, ξυπνώντας όποτε θέλουμε, χωρίς πρόγραμμα, χωρίς υποχρεώσεις, χωρίς σκοτούρες.


Δείτε ακόμα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *