TechTeacher

Τεχνολογία με απλά λόγια για δασκάλους και άλλους

InternetΚατασκευές

Προώθηση εκδήλωσης στα κοινωνικά δίκτυα

Όταν μια επιχείρηση ή ένας φορέας διοργανώνουν μια εκδήλωση (ομιλία, πάρτι, κ.α.), θέλουν  να ενημερώσουν και να προσελκύσουν όσο περισσότερους γίνεται από τους ενδιαφερόμενους γι’ αυτό. Ο παραδοσιακός τρόπος είναι φυσικά οι αφίσες, οι οποίες αναρτώνται σε κεντρικά σημεία της περιοχής, όπου είναι πιθανότερο να τις δουν πολλές κατηγορίες ανθρώπων. Στη σημερινή εποχή αυτό μόνο δε φτάνει και για πολλούς θεωρείται και περιττό, αφού οι φορείς και οι επιχειρηματίες έχουν πρόσβαση στο κοινό τους μέσω των κοινωνικών δικτύων. Το πλεονέκτημα της αφίσας είναι βέβαια ότι τις βλέπουν και άτομα που δεν είναι φίλοι ή ακόλουθοι σε αυτά.

Όπως όμως ξέρουμε, η κατασκευή μιας αφίσας έχει κανόνες που αν ακολουθηθούν, την κάνουν και πιο επιτυχημένη. Αυτό γίνεται από τους επαγγελματίες γραφίστες, οι οποίοι έχουν σπουδάσει το αντικείμενο ή έχουν εξοικειωθεί από την μακροχρόνια ενασχόληση με αυτό. Αλλά και οι απλοί ερασιτέχνες μπορούν με λίγη προσπάθεια να δημιουργήσουν παραπλήσια αποτελέσματα με λίγη προσπάθεια και ακολουθώντας τους ίδιους κανόνες. Οι ίδιοι περίπου κανόνες ισχύουν και για την ανακοίνωση δημοσιοποίηση του γεγονότος μέσω κοινωνικών δικτύων (Instagram, Facebook, κ.α.):

  • Κατ’ αρχήν πρέπει να αναφέρονται εκτός από τον τίτλο και το είδος της εκδήλωσης, ο φορέας που τη διοργανώνει, ο τόπος και ο χρόνος διεξαγωγής της και τέλος ένας τρόπος επικοινωνίας π.χ. μέιλ ή τηλέφωνο για πληροφορίες. Όλα αυτά με απλό και σύντομο τρόπο.
  • Ο τίτλος, το κεντρικό μήνυμα, πρέπει να είναι αρκετά μεγάλος ώστε να μπορεί να διαβαστεί εύκολα στις μικρές οθόνες των κινητών.
  • Σημαντικό ακόμα είναι να υπάρχει μεγάλη αντίθεση ανάμεσα στο φόντο και το κείμενο. Καλό είναι να χρησιμοποιείται λευκό ή απαλό χρώμα στο φόντο και μαύρο ή σκούρο κείμενο, αν και σε ορισμένες περιπτώσεις, π.χ. πάρτι, μπορούμε να τα κάνουμε και αντίθετα.
  • Είναι καλό επίσης να υπάρχει μία ενιαία στοίχιση για την ανάρτησή μας (συνήθως αριστερή, αρκετές φορές κεντρική).
  • Χρήση έντονων χρωμάτων, εικόνων, γραφικών για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον. Αυτά μπορούν βρεθούν στο διαδίκτυο με τη σχετική αναζήτηση για Κατέβασμα φωτογραφιών από το ίντερνετ.

Τέτοιες αναρτήσεις  δημιουργούνται σε προγράμματα κατασκευής και επεξεργασίας γραφικών, όπως το CorelDraw, ή το Adobe Photoshop, τα οποία έχουν πολλές δυνατότητες, απαιτούν όμως πολλές γνώσεις και  προορίζονται για επαγγελματική χρήση. Σε πιο απλή μορφή μπορούν να δημιουργηθούν σ’ ένα πρόγραμμα του Microsoft Office όπως το Word ή το PowerPoint. Μπορούμε ακόμα να κάνουμε χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών κατασκευής γραφικών όπως το Canva, όπου υπάρχουν έτοιμα, κατασκευασμένα από γραφίστες, πρότυπα διαφόρων τύπων και για διάφορες περιπτώσεις, τα οποία μπορούμε να επεξεργαστούμε, αλλάζοντας κείμενα, σβήνοντας ή μετακινώντας τμήματα, χρησιμοποιώντας δικές μας εικόνες κ.α. Όπως και να είναι, χρειάζεται κάποια καλαισθησία και αρκετός χρόνος για το τελικό αποτέλεσμα.


Δείτε ακόμα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *